fredag den 5. september 2008

Update - endelig!




Har forsømt opdateringerne af min blg i alt for lang tid...kan selvfølgelig give skylden på mit arbejde, men i bund og grund drejer det sig nok mere om prioriteringen af min tid den sidste måned. Men nu kommer der nyt.




Allerført vil jeg vise et par LO´s til Tjalfes album. Det ene er at fint lo af Tjalfes storebror steen, mens det andet er fra en tur med skolen over til falck-stationen, hvor de rigtig fik stillet deres nysgerrighed.






Jeg fik også lavet en del til Sensommercrop i Engesvang d. 31. August, hvilke i kan se nedenfor. Det meste var til min BOM.


Det var oplagt at scrappe lidt om mine rødder, da dette betyder meget for mig. Dertil kommer at min kære farfar desværre gik bort for 1½ år siden og jeg trængte til at gøre noget for at holde hans mine lidt ved live.

Dagen til Sensommerscroppet var simpelthen supert...kom til at side i mellem nogle af scrap-guruerne (Susanne Malthesen og Charlotte Ravn), hvilket var super sjovt og rigtig hyggeligt. Lærte nogle nye teknikker og blev introduceret for en masse nye varer, som selvfølgelig alle er blevet noteret på min ønske liste!

Ingen kommentarer: