onsdag den 1. oktober 2008

Cybercrop ved Scrapsisters d. 27.sep.

Jeg vil lige vise hvad jeg nåede at lave under cybercroppet ved Scrapsisters d. 27 september. Er selv meget tilfreds med hvad jeg fik kreeret.

Først et kort, udfra skitse.

Uhmm - hed opgaven og vi skulle scrappe vores livret, men da jeg desværre ikke har nogen billeder af mad, scrappede jeg papiret fra min plade marabou.


Shhh - dagens første opgave var at lifte et bestemt lo, jeg valgte at lifte noget af opsætningen, samt ghostshape, der blev pyntet med stempelaftryk - synes selv at mit LO blev rigtig flot, og jeg er rigtig glad for det.


Her skulle vi gå i køkkenet og finde noget vi kunne scrappe - om det var af, med eller hvordan, var op til os selv, så jeg fandt en mælkekarton, lagde den ned, skar en af siderne væk og pyntede den, så den kan opbevare mine fire magnolia stempler (forhåbentlig bliver der flere med tiden). Blomsterpyntet er stanset med en retroblomster-punch, som var helt nyindkøbt - de er simpelthen så fine.
Og til sidst: Mit bidrag der vandt i lodtrækning - gevinsten er fra Papirsposen, og jeg skal nok vise hvad pakken indeholder, når jeg modtager den.


Det var hvad min weekend gik med...hvad med jeres?

5 kommentarer:

Anne Bente sagde ...

ejjjj så mange lækre loer du har lavet, ummmmm det er også det bedste cjokolade jeg ved.

Karina sagde ...

Hvor nåede du meget. God ide med at lægge en mælkekarton ned og pynte den. Det havde jeg aldrig fundet på.
Er vild med din ghostshape, det ser godt ud med swirls´ne rundt om billedet.

abc sagde ...

Hvor har du været kreativ, og sikke meget du nåede til cybercroppet.....

Især din ide med med mælkekartonen er da helt genial.....

FruMaansen sagde ...

Hold da op hvor nåede du meget! Lækre ting!

louisette sagde ...

Lovely blog, nice scrap,
Greeting from Belgium