lørdag den 11. oktober 2008

Ugens Scrap

Som lovet vil jeg nu vise de mange fine bidrag i ATCjuleswappen på TSC. Synes simpelthen at der er så utrolig mange indtryk, at jeg kan sidde og kigge på dem i laaaaang tid ad gangen. De er idag sat ind i min ATCmappe.


Samme dag modtog jeg også trykkene fra Julestempelswappen, også arrangeret på TSC - og igen er der simpelthen så mange finde bidrag, det kribler helt i fingrene for at komme igang med at farvelægge dem og bruge dem på årets julekort, selvom jeg får svært ved at skille mig af med dem igen. Har det altid sådan med de ting hvor jeg kun har en udgave af...man knytter sig til skidtet.

Til sidst vil jeg vise de kort jeg har sendt afsted til Vintage-ATC swappen. Har aldrig lavet vintage før, så er faktisk noget spændt på hvordan de er i forhold til de andre deltageres bidrag, men håber da at de går an. Er selv glade for dem, og det gjorde ondt at skulle finde de 10 bedste og sende afsted.

Ellers har jeg scrappet til et par konkurrencer idag, så der er ikke rigtig noget af dagens kreationer der kommer på bloggen lige med det samme.

2 kommentarer:

Karina sagde ...

Jeg har også været med i alle tre swap og hvor har de været dejligt at modtage.
Jeg kan desværre ikke forstørre dit nederste billede... Jeg er ellers utrolig nysgerrig efter at se hvad du har lavet ; )

Anne Bente sagde ...

ja, det er bare sååå lækre ting og sager der er kommet.