mandag den 3. november 2008

ATC Vintage Swap

Idag har jeg modtaget ATC kort fra Vintage swappen på TSC og sikke en masse fine kort. Tusind tak for de dejlige byt, Tak til AnneBente som har stået for sortering og tak til Maria for den lille gave.



Er rigtig glad for alle bidragene og synes simpelthen det er fantastisk så inspirerende det er at deltage i swapsene.

Og for at gøre min dag bedre, er jeg blandt en af de heldige der vandt i lodtrækning fra søndagens kort-cybercrop på scrapsisters. Glæder mig til at se hvad posten bringer.

2 kommentarer:

Anne Bente sagde ...

ja, er de ikke bare flotte, jeg er også glade for mine, og tillykke med gevinsten, spændende hvad de rkommer :)

Karina sagde ...

Tusind tak for dit flotte ATC kort.
De blev rigtig flotte og meget forskellige. Sjovt at se.