lørdag den 6. december 2008

Præmietid, ATC og julegave.

Idag modtog jeg gevinsten fra SuzzieQ´s kortudfordring. En rigtig fin mat pad, der er helt perfekt til julekortene. Tusind tak til SuzzieQ og ikke mindst Scrapbook Fun der sponsorerede gaven.




Posten havde også en pakke med fra vores ATC swap-os-selv, og der er sjovt at se hvem hinanden er og nogle rigtig fine kort vi alle har fået lavet. Tak til Anne Bente for at stå med besværet i at fordele og sende.


I aften har vi besøg af Lunte og hendes familie.....og det er nok egentlig heldigt nok, for Lunte gjorde mig lige opmærksom på at jeg ikke havde fulgt godt nok med på TSC´s forum, for det var min tur til at åbne julegave i torsdag...undskyld fordi jeg nu har lavet rod i det i vores ellers fine system. Men jeg har åbnet min gave fra Scrapbillund....super fine ting og tusind tak for gaven. Jeg har valgt at Frk.Scrap skal åbne den næste pakke.´




3 kommentarer:

Karina sagde ...

Sikke en gave regn , ) lækre ting du har fået og tillykke med præmien.

Thanni sagde ...

Hold da op - alle de dejlige ting du har fået i div. kalendere og præmie ..tillykke med den :)

Heidi sagde ...

Sikke lækker gaver du har fået ;o)

Rigtig god 2 søndag i advent til dig