torsdag den 22. januar 2009

bidrag til SQ2009

Synes at jeg vil vise jer mit bidrag til årets første udfordring i SQ2009

Er ikke selv helt tilfreds med det, men er dog kommet videre i konkurrencen til februars udfordring...dog ved jeg ikke om det er fordi der er nogle der har stemt på mit bidrag, eller om det er rent held at jeg ikke er blevet udtrukket til at "blive smidt ud af konkurrencen"
Samtidig kunne jeg godt tænke mig at vide hvem der fik flest stemmer og om det var det bidrag jeg selv stemte på.

Men anyways, sådan er reglerne og jeg synes at det er helt fint. Kan sagtens forstå argumenterne herfor. Det er et kæmpe stykke arbejde Iben fra Multiscrap laver og det skal hun under alle omstændigheder have en kæmpe ros for.....glæder mig allerede til at se hvad hun finder på til næste udfordring.

5 kommentarer:

Henriette sagde ...

Superflot Lo i nogle skønne farver. Det syntes jeg nu godt at du kan være stolt af...

1001 tak for din stemme..rart at man i det mindste har fået en.. :O)

Heidi sagde ...

så skønt et lo du bidrog med ;o) jeg glæder mig også til næste ufordring ;o)

Rigtig god weekend

Gitte Grønfeldt sagde ...

Fint LO i nogle dejlige farver :o)

FrkScrap sagde ...

Skønt LO. Jeg kan rigtig godt lide billedet af dig der kigger op på manden. Fed detalje!

HepHep scrapqueen!!! ;);)

Og genial kage du har lavet. :)

Tanja sagde ...

Hvor har det LO bare nogle TOTAL skønne farver og jeg håber du forbliver i konkurrencen.. :o)

Scrapknuzz Tanja