mandag den 19. januar 2009

Gaveæsker og kort

Efter en lille pause har jeg været i gang igen..denne gang skulle der bruges et kort og en gave tilmin kære farmor, og som andre nok kender til har en moden kvinde jo alt hvad hun skal bruge. Men jeg kom i tanke om toffee-æsken som AnneT har vist på scrapsisters og den var et sikkert hit sammen med et hjemmelavet kort.


I vores familie er der fødselsdage mere eller mindre hele året rundt, så for at være lidt på forkant med tingene lavede jeg disse to drenge-kort.



Den næste uges projekter står på et par fødselsdagskort mere, og så leger jeg med en ide om at lave bogstav-brikker til knægten, så vi kan øve lidt bogstaver og ord herhjemme også. Men da jeg har været ramt af en dejlig influenza i sidste uge, er jeg håbløs bagefter med mange ting herhjemme, som jeg nok desværre er nødt til at gøre lidt ved inden jeg kaster mig over scrappen igen. Men nu må vi se!










2 kommentarer:

Heidi sagde ...

super skønne kort og det med toffi er en super ide der kun kan være et hit ;O)

Anne Bente sagde ...

super flotte kort og æske du har lavet der.