mandag den 5. januar 2009

Nye stempler - Nye kort

I julegave fik jeg et gavekort til UnikHobby, og straks stod der malet MAGNOLIA-stempler i øjnene på mig....vi var da heller ikke kommet halvt igennem julen, før gavekortet var brugt og jeg modtog mine fine nye stempler mellem jul og nytår....men som så mange andre scrappere er det først har i weekenden at jeg har leget lidt med den og fik lavet kortene nedenunder.
Ud over magnolia købte jeg også et enkelt med LILY og Milo, men det har jeg slet ikke fundet roen til at pakke ud endnu....forhåbentlig når jeg det i løbet af ugen.

Men her er kortene med Magnolia stemplerne!




Elsker unikhobby og magnolia!


3 kommentarer:

Heidi sagde ...

kanda kun give dig ret - der er ikke noget bedre end magnolia stempler jo måske alt det andet hi hi dine nye stempler er super skønne og flotte kort du har fået lavet

Anne Bente sagde ...

åhhh, så flotte kort du har lavet med dine nye stempler.

Gusle/Tilte sagde ...

Meget flotte kort :o)