onsdag den 28. januar 2009

Vidunderet og monster trucks

Jeg har længe tænkt på at scrappe fødslen af Tjalfe, men vidste af det ville blive en masse journalisering og ingen billeder, så var næsten bange for at kaste mig ud i det. Så kom jeg i tanke om en af udfordringerne til GallaCrop på Scrapsisters, hvor man skulle scrappe en takketale eller lign og jeg blev straks inspireret af en af Angely´s layouts.
Her er så mit resultat, der er pyntet med dims i krympeplast og bogstaver skåret ud på CR, der venligst er udlånt af Lunte.


Da jeg først var kommet igang, kunne jeg næsten ikke stoppe igen og jeg fik så lavet dette LO fra efteråret 2008, hvor der var monster trucks i Randers.....det var vildt imponerende både "bilerne" og stuntsene.



4 kommentarer:

Karina sagde ...

Hvor er det et sejt layout af jeres monstertrucks tur. Gode detaljer.
Og god ide at lave et album til Tjalfe.

Anne Bente sagde ...

hvor er de bare super flotte begge 2

sonja sagde ...

flot Lo med masse jornaling det er ikke noget jeg nogensinde kunne gøre,men god ide,monstertruck Loet er bare så godt.

Gitte Ottosen sagde ...

suverænt layout - fede billeder og lækker opsætning.