søndag den 15. februar 2009

Blogcandy - vinderen

Så er vi nået til ugens ende og dermed også udtrækning af vinderen på min lille blogcandy.
Jeg fik knægten (der kl 19 om aftenen stadig render rundt i sit nattøj) til at udtrække vinderen....
....og vinderen blev
Air4brains - hvis du vil være sød at sende din adresse til min email: m_wildau@hotmail.com vil jeg sende gaven til dig indenfor et par dage.
Og her er så billede af præmien.
Et stort tillykke og tusind tak for jeres deltagelse :-)






3 kommentarer:

Air4Brains sagde ...

Aj... Det var dog... Der må være held i at opholde sig i Randers for det er den 2. blogcandy jeg har vundet idag - og jeg vinder ellers ALDRIG noget :) Jeg sender min adresse og glæder mig til at blive inspireret af indholdet. Hav det rigtig godt og endnu engang tillykke med jubilæumet.

Heidi sagde ...

Stort tillykke ;o)

Air4Brains sagde ...

Så er den vel ankommet i Rødovre og jeg har allerede masser af gode ideer til hvad jeg skal bruge tingene til. Tusind Tak