lørdag den 14. marts 2009

Bekendtgørelse

Ja så lykkedes det endelig at spænde ben for Teddy og han måtte gifte sig med mig. Da ingen af os havde lyst til at være i centrum sådan en hel dag, med alt hvad der hører med, har vi mere eller mindre holdt det hemmeligt.....ca 9 personer var indviede i hemmelighederne og tro mig, det er vist kommet som en stor overraskelse for nogle.



Vi tog på Det gamle rådhus i Randers fredag d. 13. marts kl. 11 (tror det er en heldig dag, tog kørekort fredag d. 13), og efter ca ti minutter og et par ja'er var vi gift. Vi havde en rigtig hyggelig dag, med de aller nærmeste til kaffe og middag.
Samme dag holdt min søster sin dimissionsfest, så der var heldigvis ikke fokus på os hele tiden.
Jeg vil gerne sige en stor tak til Lunte og Nuser, fordi de var så søde at holde på hemmeligheden, selvom de ikke var indviede i den...i er nogle rigtig dejlige venner.
Vi vil også gerne sige tak til de mange lykønskninger der allerede er kommet og jeg håber ikke at vi har stødt nogle ved at holde det hemmeligt, men vi ville gerne holde det i vores ånd og helt nede på jorden. Men til dem der føler sig snydt er der kaffe på kanden.
Endelig en tak til min mor fordi hun stod og stortudede under vielsen, og fik mig til at tude da jeg fik øjenkontakt med hende! hehe! Men hvad er et bryllup uden glædes tårer.
Efter et par hårde dage, vil jeg nu gå i hi med scrap i morgen (søndag).
De bedste hilsner
Marianne / Wildau

4 kommentarer:

Air4Brains sagde ...

Ih, tillykke med det :)

Godt at høre at I gjorde det på jeres måde og ikke efter hvad nogle måske ville have forventet af jer!

Igen tillykke til dig og din "nye" mand ;)

Marianne sagde ...

Stort tillykke til jer begge.

Der er gudskelov ikke nogen rigtig og forkert måde at holde bryllup på. Lige som i scrap. Der er kun jeres måde, som er den rigtigste for jer. ;o)

Else sagde ...

Hjertelig tillykke med brylluppet.

Jeg elsker at læse om bryllupper som jeres, synes det er helt fantastisk når man får det man ønsker sig uden at behøve spendere en million på én dag bare fordi man skylder "nogen".
Det her er lige i min ånd.

Den 13. er helt sikkert en lykkedag.

FrkScrap sagde ...

Sådan! Hvor er det bare sødt, og skønt for Jer! Man skal gøre det præcist som man selv vil, og det gjorde I - Så pyt med hvad andre synes og mener! :)

Alt det bedste ønskes I fremover! :)