søndag den 22. marts 2009

Fars fødselsdag

Min far bliver snart 60 år...men det giver altså nogle problemer at skulle finde på gave til manden der ikke mangler noget...overhovedet.....men så kom jeg i tanke om at min mor den anden dag havde brokket sig vældigt over en besked han ikke havde givet hende....derfor har jeg lavet denne post-it"holder" som har været et udfordringemne på TSC for et stykke tid siden.


Men det er desværre nok ikke nok at spidse ham af med sådan en, så skal have lavet noget chokoladeæske-halløj og så ellers se om jeg kan finde noget andet brugbart i gave.

God søndag til jer alle.

2 kommentarer:

rnielsen79 sagde ...

Hvor er den bog blevet sød. De er altid rare at have i baghånden :-)

Heidi sagde ...

Først STORT tillykke med dit nye navn "fru" ;o)

Suåer ide med sådan en blok og ja det er ikk altid nemt at finde på noget til manden der har alt - vi havde problem med min far men fandt på et abon. på avisen i 1/2 år - stort hit - og engang fik vi lavet en abon. til min mor på familie journalen, altid et hit ;o)