søndag den 8. marts 2009

Scrap i Ejsing

Så har jeg været af sted til scrap i det jyske.....hvilken dag :-) og hvor er man dog bare træt i hovedet bagefter, af alle de mange sanseindtryk....det er skønt.

TSC havde lavet et super godt spil, hvor man ved held og terningekast kan bliver udfordret i fx teknikker, overskrifter, farver osv i sine projekter.....jeg valgte at blive udfordret på to områder og terningerne bestemte at jeg skulle slibe minimum 3 kanter på mit lo samt købe noget lilla pynt og bruge derpå....det passede mig rigtig fint og jeg synes at jeg fik lavet et skønt lo :

Billederne er af Tjalfes gamle bamse....når han skulle sove krammede han odderen, pillede lidt fnulder af og kildede sig selv om næsen med det...til sidst endte det med at odderen var helt skaldet, og på trods af hyppig vask kunne man se masser af skjolder fra når han har savlet på den. Synes simpelthen at den skulle fotograferes og scrappes.

I aften (søndag) har jeg fået ryddet godt op i mange af mine scrapsager for at få plads til alt det nye, så min til salg blog bliver forhåbentlig snart opdateret lidt også.

Ellers blev der tid til et par kort og et lo til konkurrencen på 1-2-3scrap





Kortene er mere eller mindre lavet ud af mine mange rester, som er ved at hobe sig godt op....det er også et af mine projekter det næste stykke tid at få lavet kort ud af mine rester.

Tak for en dejlig weekend, men snak, shopping, scrap og masser af hygge.




7 kommentarer:

Karina sagde ...

Dejligt layout og søde kort. Selvfølgelig skulle odderen scrappes. Sød historie.

rnielsen79 sagde ...

Tusind tak for hyggeligt selskab i lørdags. Det var dejligt lige at få sat ansigt på dig. Historien om bamsen er skøn, og naturligvis skulle den da scrappes.

Tanja sagde ...

Flot LO med odderen og kan da godt forstå den skal scrappes..
Lækre kort med nogle flotte rester... :o)
Scrapknuzz Tanja

sonja sagde ...

flot Lo med odderen,og dejlige kort. undskyld jeg ikke fik hilst på dig men kunne ikke kende jer.

Heidi sagde ...

Scrap i ejsing hmmm... øv dig fik jeg ikke hilst på ;o/ ikke fordi jeg ikke ville men kan ikk mindes jeg så dig - og er dårlig til at kende folk - så sorry hvid jeg har gået forbi dig..

Skal love for du da fik lavet noget - super flot både loét og kortene ;o)

wildau sagde ...

´Tusind tak for jeres kommentarer :-)

Ang scrap iEjsing, så er jeg heller ikke den der gør mest opmærksom på mig selv, men vil prøve at nå rundt og hilse på folk næste gang!

Sabina Bjerre sagde ...

Dejligt at du havde en god dag - håber at se dig til næste år :)

Super flotte LO's - skulle lige kigge på den med den skaldede odder - tænkte HVAD ER DET!? :)