fredag den 29. januar 2010

Huset - før og efter!

Efter hårdt pres (*griner*) har jeg langt om længe taget mig tid til at få lagt lidt billeder af huset på bloggen. Der er billeder at hvordan her så ud den dag vi fik nøglen og efterfølgende hvordan her ser ud nu. Vi mangler stadig at gøre noget ved bryggers, vindfang og ekstraværelse, men de rum giver jeg ikke vise endnu, da de mest er fyldt med rod.

Jeg ville egentlig have gemt billederne af min scrapplads til tilsidst, men sådan blev det ikke lige, nu kan I ihvert fald se hvor mine aftener bliver brugt bla.




1 kommentar:

Helle sagde ...

wow hvor er der sket meget Marianne. er i ikke glade for ikke at arbejde på huset hele tiden?

lækkert skab du har til dine scrap sager.
det er vel nok blevet rigtig hyggeligt det hele.

knus Helle