fredag den 8. januar 2010

I'm Back

Så er jeg tilbage...efter længere tid, hvor vi har renoveret på vores fine hus, er der endelig dømt lidt fri her i vinter halvåret og jeg nyder det allerede i fulde drag.


Jeg er kommet lidt i gang med at scrappe igen og har tilmeldt mig online kursus på Scrapsisters "Et år af dit liv" hvor vi skriver dagbog over år 2010. Jeg er kommet godt fra start og vil lige vise jer forsiden til min dagbog.


Jeg er super glad for min dagbog allerede og det selvom jeg kun har fået skrevet for en dag deri, men jeg håber at jeg får den fyldt med alle mulige tanker og oplevelse igennem året, og jeg glæder mig til at finde den frem igen når jeg er 84 og læse om mig selv.

1 kommentar:

Helle sagde ...

Det bliver skønt at have dig tilbage.. glæder mig til at se nogle billeder fra jeres fine nye hus.

Sød og enkel dagbog... rigtig sødt billede af dig