søndag den 21. februar 2010

Flere kort

Har haft en dejlig produktiv forlænget weekend. Startede med at lave lidt flere kort af alle mine rester, resukltatet kan ses her:



Var ude ved Helle (TobiasKristian) lørdag og scrappe, det var en smadderhyggelig dag, tak tøser :-) Fik lavet mit bidrag til scrapsisters vinterferieudfordring, samt et LO til skitseudfordringen til Scrap i det jyske. Er blevet rigtig glade for begge LO's og tak for lån af Big shot til Helle! Det var helt rart at prøve nogle andre figurer end dem jeg selv plejer at bruge!
Og så er jeg kommet halvvejs med indbydelserne på bestilling. De kræver en hel del præcision og jeg tror at resultatet vil blive godt...nu er jeg bare løbet tør for dobbeltklæbende tape, så kan ikke komme videre før jeg har shoppet lidt i morgen.


3 kommentarer:

Vibeke Randa sagde ...

Utrolig flotte kort som du har fået lavet Marianne

Heidi sagde ...

super flotte kort du har fået lavet - og lyder som en hyggelig weekend med sådan en gang scrap :o)

Helle sagde ...

åhhh scrap scrap scrap. søde kort de skal nok blive solgt. håber det går bedre med de nye indbydelser.

jeg har fået lavet 2 kort så regner med du har et par lommer med til mig...

Og tak fordi du kom forbi... glæder mig til næste omgang scrap hygge