torsdag den 18. februar 2010

Fridage

Hvor er det skønt med et par fridage. Ligenu har jeg sad Trentemøller på anlægget, knægten ligger og ser en film i soveværelset, og så er der dømt MOR-TID! Nu skal jeg have indhentet det forsømte, taget nogle billeder af mit scrap og hygge mig med lidt kort osv. Her kan i se noget af det jeg fik lavet sidste weekend af nogle af mine rester.


På lørdag skal jeg scrappe ved Helle (TobiasKristian) og jeg glæder mig rigtig meget - jeg er også så småt ved at planlægge hvad jeg skal lave, det bliver enten de konfirmationsindbydelser jeg har på bestilling, LO til Scrap i Ejsing eller LO til Scrapsisters vinterferieudfordring. Hvor er det bare lækkert med noget hyggetid :-)

2 kommentarer:

Ann Katrine sagde ...

så søde kort du har tryllet frem af resterne :-)

Helle sagde ...

søde kort du har fået lavet. hmm måske vi skulle prøve den udfordring til Ejsing når du kommer. glæder mig til du kommer i morgen.