mandag den 15. marts 2010

Foråret flytter ind

Ja her er foråret godt igang med at flytte ind. Jeg købte mig nogle påskeliljer fredag og sådan ser de ud idag - og de dufter. Selvom jeg ikke er meget for farven gul, så er de nu alligevel rare, for de frisker så meget op og det er ved at være tiltrænkt ovenpå den lange vinter vi har haft.


Lørdag havde vi en del af familien på besøg for at fejre Tjalfe, men vi havde også selv bryllupsdag, og Susanne kom med denne super flotte buket. Er rigtig glade for dem og når man kommer ind i stuen kan man virkelig dufte dem. Det er ligefør de kilder i næsen :-)
Og så har jeg langt om længe fundet materialer og tid til at forsøge mig med roser af kaffefiltre. Jeg er ikke 100% tilfreds med resultatet, men de går an og så er det i hvert fald prøvet og jeg kan gemme skabelonerne, til hvad jeg skulle lave flere et senere tidspunkt.








4 kommentarer:

Anne Bente sagde ...

åh..... noget sååå skøn, og de roser der, wawwwww

Helle sagde ...

Skønt at se noget forår. farver.
de roser er da flotte Marianne.

Sig til når du har lyst til at få scrap gæster.


Knus Helle

Vibeke Randa sagde ...

De er da blevet flotte de roser..

Heidi sagde ...

Ja jeg har det på samme måde - kom on forår og hjælper gerne på vej ;o) Super flotte roser du har lavet