søndag den 7. marts 2010

Scrap i det Jyske

Så så man lige mig bruge alle mine penge til Scrap i det Jyske igår. Havde en super skøn dag i scrappens tegn, fik shoppet, lavet to sider til et minialbum, sludret lidt og hvad der ellers hører sig til.
Da jeg kom hjem, linede jeg straks alle mine indkøb op på bordet og fik taget et billede


I dag har jeg så ryddet det hele op, og leget lidt med min nye glimmermist - men mit hoved er ved at sprænges af alt den inspiration jeg har samlet ind, så hvis jeg sætter mig til scrapbordet nu, ved jeg at det hele forsøger at komme ud på en gang og det kan måske godt blive et lidt rodet resultat. Derfor forsøger jeg at sortere lidt i tankerne i hovedet og kun prøve en eller to ting af ad gangen, men det er godt nok svært og hvor er det da træls at deet allerede er mandag i morgen, og jeg ikke engang kan lege videre der.
Men til jer, som jeg nåede at hilse på, så skal i have tak for en hyggelig dag. Og til Sabina, fordi hun har stablet det hele på benene, det er virkelig flot!

4 kommentarer:

Vibeke Randa sagde ...

Der er da til en masse gode projekter. Så når der er styr på tankerne, så glæder jeg mig til at se det som kommer...

Helle sagde ...

Mums en masse lækre sager Marianne. Det der lush mini album....uhhh, og punches og og ...

kan godt forstå det hele kører rundt i hovedet på dig. Gør det også for mig, for hvad skal man prøve først for man vil gerne have alt det nye med.

Glæder mig til at se hvad du finder på.
Knus

Marianne sagde ...

Supoer lækre ting - og 1000 tak for sidst. Hvor var det bsre hyggeligt at sidde sammen med jer :)

Heidi sagde ...

Wawww så lækker sager du fik handlet og ja det var da ikke inspiration man manglede efter sådan en dag - har det på samme måde som dig :O)