fredag den 25. juni 2010

Juni

Okay...opgiver det her med at sætte mål for mig selv...har simpelthen ikke kunnet finde lysten til at lave noget. Ved ikke helt hvorfor....måske fordi jeg bare går herhjemme og har masser af tid og derfor aldrig rigtig kommer i gang med noget fornuftigt.
Vi har dog skulle til nogle runde fødselsdage osv, så har fået lavet disse to kort.

Det første var til min morfars 80 års fødselsdag. Stempelaftrykket fik jeg af Lina - tusind tak for det...det er super fint. Sommerfuglen er udstanset med punch lånt af Tobiaskristian og Vranda og myrerne er nogle jeg fik for et par år siden da jeg startede med at scrappe.


Og dette er til min kusine Louise's fødselsdag



Det er meget ala Donnas stil....er helt vild med de kort hun laver for tiden, og det er jo nemt selv at kreere og skære ud på silhouetten - dog synes jeg nogle gange at jeg mangler en lineal at måle med i programmet, så jeg kan være sikker på at kortene passer til de kuverter jeg har liggende på 15*15 cm...men måske er det bare mig der ikke har været nok på opdagelse i programmet.
Pictogrammet har manden hjulpet med at få rentegnet i illustrator, så vi kunne skære det ud selv.
For det kvikke øje har der dog indsneget sig en fejl......papirer er vendt forkert da jeg skar der ud...alle hjerterne vender på hovedet, men det lagde jeg faktisk først mærke til selv, da jeg var begyndt at sy delene sammen.

2 kommentarer:

Heidi sagde ...

super flotte kort du har fået lavet - ja kan nok forestille mig den ene dag tager den anden ;O)

Bertram sagde ...

Flotte kort du har lavet. Fint med ideen at bruge tallene som kort base.