tirsdag den 27. juli 2010

Op på hesten - Back on the horse again

Endelig er der kommet hul på min kreativitet igen og jeg fik den anden dag startet på min nye dagbog for 2. halvår af 2010 - her er forsiden og den er helt i min ånd.

Finally I have broken my bubble of creativity and the other day I startet on my new dairy for the 2nd half of 2010 - this is the frontpage and it is totally in my spirit.


Jeg er begyndt at lave lidt LO's igen og har lavet dette bidrag til sketch no 197 på http://www.pencillines.com/ Jeg er selv godt tilfreds med resultatet og elsker detaljen med den hæklede kant og blomsterne.

I've startet on doing LO´s again and this is my entry for sketch no 197 on http://www.pencillines.com/ I'm very satisfied with the result and loves the detail with the crochet edge and flowers.

Forhåbentlig kommer der til at ske mere på min blog end tidligere, nu hvor kreativiteten er tilbage.
Hopefully my blog will be updatet more offen now that my creativity have returnt.

3 kommentarer:

Vranda sagde ...

Hvor er det bare skønt at der er kommet hul på kreativiteten igen. Glæder mig til at se mere om dagbogen, hvis vi da får mere at se. Et rigtig godt layout..

Helle sagde ...

mums en lækker dagbog... og fedt layout, ser rigtig godt ud med den hæklede kant.

har du lyst til at være kreativ med Vibeke og mig en dag, så sig til.

Mette sagde ...

Aj...hvor er den dagbog sød, den indbyder jo til skriverier ;-)