søndag den 22. august 2010

Doilys

Doilybølgen er over os, og jeg har også siddet mange timer og kigget på de utrolig flotte og forskellige doilys der bliver lavet. Spurgte også manden om ikke vi skulle have sådan nogle flotte doilys til at pynte på væggene, men han kiggede bare åndssvagt på mig, og mente at det skulle vi bestemt ikke, for det så da alt for rodet ud.
Men det skal han da ikke bestemme, så idag har jeg på hyggeligt scrapbesøg ved Bertram, lavet et par doilys - som dog kommer til at pynte i min dagbog, hvor JEG kan nyde dem.





Selve monteringen i dagbogen kommer senere.....skal lige have noget nyt blæk til printeren, så jeg kan få opdateret dagbogen etc.


4 kommentarer:

Helle sagde ...

hvor er de alle 3 fede... hvis han ikke gider se på dem så må han da lade være , jeg synes de er vildt super.

Vranda sagde ...

Hvor er de bare blevet lækre alle tre :o) jeg syntes du skulle hænge dem op, hvor alle jeres gæster også kan nyde synet af dem. Mon ikke manden vænner sig til synet.. griner. For de er da for kønne til at gemme væk.

Bertram sagde ...

Tak for sidst, det var så hyggeligt.
De blev bare så gode dine doily's. Fedt at de kommer til at sidde hvor DU kan nyde dem.

Marianne sagde ...

De er vanvittigt skønne :o) Måske du kunne forsøge at vise ham dem igen - det kunne jo være, at han ville ombestemme sig?