tirsdag den 3. august 2010

Minialbum

Jeg sad sidste efterår (sep 2009) og havde ikke scrappet i flere måneder, da jeg endelig fandt tid og energi til at komme igang igen. Jeg fandt ved samme lejlighed nogle billeder fra min egen barndom, men havde svært ved at kunne skrive en journalisering til dem, så blev hurtigt enig med mig selv om at jeg ville samle barndomsbillederne i et minialbum, lavet af de store spillekort.
Det gik rigtig godt i starten, og nogle af siderne er blevet brugt i udfordringer, men så kom vinteren og jeg gik helt i stå. Kunne slet ikke tage mig sammen til at gøre albummet færdigt - synes bare det var ultra kedeligt!
Men med min nyefyndne kreativitet, så har jeg sparket mig selv igang og er endelig blevet færdigt. I kan se resultatet nedenfor!











Ingen kommentarer: