onsdag den 11. august 2010

Scrap ved Vibeke :-)

I fredags var jeg til hyggescrap ved Vibeke, med Helle og Janni. Det var super hyggeligt, og dejligt at komme lidt ud og scrappe med andre. Desværre blev jeg nødt til at køre tidligt hjem, da der skulle hentes mand og barn om eftermiddagen...næste gang sætter jeg noget mere tid af til det!
Men Helle er simpelthen så gavmild, og denne gang havde hun taget lidt blomster og blonder med til mig - tusind tak Helle - skylder dig vist for det!


Jeg havde forberedt mig lidt hjemmefra: fundet skitser, papir, og det meste af pynten - alligevel brugte jeg 3 timer på at sætte dette LO sammen. Det handler om min mand Teddy der ellers er meget en tryghedsnarkoman, men for tiden er blevet lidt af en rebel, fx når han slukker gps'en 3 km inden vi når McDonalds!!



Dette LO tog dog ikke ligeså lang tid, det er fra i vinters hvor Teddy og Tjalfe byggede en temmelig stor snemand ude i haven.


Og først idag (onsdag) har jeg gidet at rydde op på scrapbordet - det mangler stadig lidt, men nu er det da til at være der igen....indtil næste gang.

3 kommentarer:

Vranda sagde ...

Selv tak for sidst, det var rigtig hyggeligt. Du er velkommen lige så tit du har lyst til at scrappe :o) Machomand lo'et er altså også blevet utrolig lækker. Og så syntes jeg ikke at det gør noget, at man bruger lang tid på det.

Marianne sagde ...

Sikke nogle fantastisk lækre LOs - og så forskellige :o) Dejligt...

Bertram sagde ...

Flotte LO's især machomand. Håber snart vi 2 skal scrappe sammen SMIL