mandag den 27. september 2010

Layouts

Efter at Scrapsisters har startet en ugentlig scrapklub, og bom-udfordringer er jeg endelig kommet i gang med at lave flere LO's igen. Jeg bliver rigtig godt inspireret fra forummet og andres blogs og det føles SKØNT!!!
Så jeg vil lige dele med jer, hvad jeg har fået lavet de sidste par ugers tid :-)
Mine dagbogssider omkring affirmationer:


Det nyeste LO, fra vinteren 2009/2010



En bom-side med min top 5 tv serier




Og en her og nu side - billedet er taget en aften, hvor jeg havde træls hår, store poser under øjnene og total stirrer øjne....men vi skal vel også scrappe os selv når vi er "grimme" engang i mellem, for at give et mere rigtigt indtryk af hvem vi er!?!?



Og ligenu, er jeg løbet lidt tør med projekter der skal laves, men har en sort bog, hvor jeg tidligere har skrevet alverdens ideer ned, så måske jeg skal finde den frem og blive lidt inspireret!?


1 kommentar:

Bertram sagde ...

Elsker dit her og nu LO, det er bare SÅ rigtigt og så dejlig den mave dog bliver. Håber alt står vel til derinde?
Dejligt at du igen har fået lyst til at scrappe.