onsdag den 8. september 2010

Minialbum og Chips

Jeg har i et stykke tid gået og tænkt på hvad jeg skulle stille op med mange af de billider vi får taget hver jul, for ærlig talt, så er det jo bare de samme mennesker, der sidder og pakker gaver op, og jeg synes ikke det er så spændende at scrappe andestegen hvert år. Derfor vil jeg nu begynde at lave nogle minialbums, med mange af billederne i, uden det store pynt og tekst - på den måde har jeg jo stadig et fint minde om hver jul, uden det kommer til at blive for stort et projekt hvert år. Her ses minialbummet for Julen 2009 - lige blevet færdig her til aften.


Tjalfe fik lokket mig til at købe nogle små morgenmadspakker i supermarkedet den anden dag, men jeg synes at de har en glimrende størrelse, så skyndte mig at sikre et par stykker til scraplageret - de kan jo garanteret bruges til et eller andet.




For eksempel har jeg beklædt denne med det samme julepapir som mit minialbum, og den er nu en minialbums-holder!

For nogle dage siden....eller er det uger? lagde Scrapsisters inspiration på deres blog, hvor de havde brugt nogle paprør fra chips, til forskellige ting. Jeg tænkte at det var da en oplagt mulighed....for at spise nogle chips, så købte straks to paprør, som knægten og jeg hyggede med en aften vi var alene hjemme.. Bagefter har jeg skåret rørene over i de størelser jeg vil have dem, beklædt dem med papir, og pyntet enkelt.


Det midterste er blevet givet i gave til min mor...bare fordi jeg kunne :-)


7 kommentarer:

Vranda sagde ...

Sikke mange ting du har fået lavet siden sidst. Du snakkede godt nok om at lave et minialbum over julen, og det ser rigtig lækkert ud. Og smart at bruge den lille morgenmadspakke til holder. De "chipsrør" er blevet vild lækre. Hvis jeg kunne vælge ville jeg hellere have rørene nu, så måtte du godt få chipsene :o) håber vi ses til conventionen hvis ikke før

Sabrina Krighaar sagde ...

Rigtig smart med det minialbum.
De chipsrør er fine, jeg skal da også have fotograferet mine.
Det er super sødt at du giver din mor en gave "fordi du kan", det bliver de så glade for.

Helle sagde ...

wow det er da en god ide med et mini jule album. og den smarte holder. det er bare lækkert.

og dine rør er virkelig lækre. man får da lyst til at gå i gemmerne og se om man har noget man kan pynte.

Håber vi snart ses. det var så hyggeligt sidst

Heidi sagde ...

Super ide med mini album og JO det er jo bare de samme mennesker ;)

Wawww dine chips rør er bare super super flotte - tak for fiffet

Bertram sagde ...

Sikke du har været kreativ, det ser da bare vildt godt ud. Sød iden med minialbums holderen.
Lækre chipsrør, især uden chips SMIL

Ifversen sagde ...

Hvor er det blevet flot :-) Og det er jo skønt at have en god undskyldning for at spise chips. Og mødre skal ofte have gaver "bare fordi man kan" - det gør liver meget nemmere

HenrietteH sagde ...

Hvor er det nogle kreative ting du har lavet.. minialbum i en cornflakesbøtte... sød ide..

og dine chipsebøtter er da blevet super skønne... herligt at du har kunne lade dig inspirere af Scrapsisters...