mandag den 22. november 2010

Storken er landet...

Som overskriften siger, så er storken landet ved os.
Må jeg præsentere:
Felix
4120 g og 54 cm lang
Den sidste måneds ventetid var hård...man kunne jo mere eller mindre intet foretage sig end bare at vente. Selv de huslige pligter kunne køre én helt træt og måtte taget over flere omgange om dagen. Jeg havde en forestilling om en normal fødsel der ville forløbe nogenlunde problemfri, men dette gik lidt i vasken da knægten blev skønnet til at veje omkring 4700 g og derfor vurderede lægen at det var mere forsvarligt at tage ham ved kejsersnit. Det var en kamel der lige skulle sluges, men egentlig ok for mig og derfor blev Felix "planmæssigt" født d. 18.11.2010.

Nu er det så ham der kører mig træt og ikke de huslige pligter, men det er lykken at være blevet mor igen, og jeg kan bare se frem til alle de nye billeder jeg skal scrappe af det lille vidunder og hans storebror. Men lige nu i de første dage er det godt nok ikke scrap der står øverst på listen...det gør søvn. Derfor kommer der muligvis til at gå længe imellem opdateringerne her på min blog, men jeg vil forsøge at ligge nyt på med jævne mellemrum.


11 kommentarer:

Ifversen sagde ...

Tillykke med vidunderet! Han ser rigtig lækker ud!!

A sagde ...

Tillykke med lille Felix igen, igen! Han er så dejlig! Glæder os til at besøge jer igen. Knus

Ps. Fedt nyt layout på siden!

Heidi sagde ...

så skønt han er - stort tillykke med ham :)

Helle sagde ...

endnu en gang tillykke med ham. hvor er han bare skøn. ja det er hårdt når man mangler søvn.

Bertram sagde ...

Endnu engang tillykke, han er dejlig.

Marianne sagde ...

1000 gange tillykke med ham - han er da skøn!!!

Ann Katrine sagde ...

tillykke med guldklumpen

Charlie sagde ...

Til lykke en gang til nu her i din egen blog og HVOR ER HAN SKØN.

Kejserbørn er jo altid SÅ fine i hovedfaconen og ikke spor skrammede så det er en fordel.

aka sagde ...

Tillyke, tillykke.
Hvor er han dog dejlig, smuk og lækker. Jeg synes næsten jeg kan dufte ham. Den der lækre baby-duft.

Mio sagde ...

Endnu engang stort tillykke, hvor er han bare skøøøøøn

alfie sagde ...

Mange gange tillykke. Super nuser er han:)