mandag den 6. december 2010

Forandringer!

Jeg er ikke altid lige god til forandringer eller hvis tingene ikke lige køre som jeg havde planlagt, og for tiden sker der en del forandringer...ikke mindst med at vi har fået dejlige Felix og nu er en familie på fire. Der er mange nye rutiner der skal køres ind og mange overvejelser, især omkring ens tid og hvad den bliver brugt på. Men det er jeg jo ikke den eneste der oplever....Heidi fra Scrapsisters har også måttet træffe nogle valg, blandt andet at forummet ikke fortsætter i det format vi kender det. Man bliver altid lidt ked med den slags forandringer ligesom når scrapbutikker lukker.
Til gengæld er det dejlig når noget nyt spirer indenfor scrapbooking...ikke mindst nye butikker der er med til at give nye behov, men også mennesker der giver masser af inspiration, derfor er jeg idag rigtig glad for at kunne vise dette link http://thescrapcat.blogspot.com/2010/12/kre-lser.html. Velkommen tilbage Marianne og Ragna, jeg glæder mig til masser af hyggeligt samvær og kaffe på kanden :-)

2 kommentarer:

Marianne sagde ...

Tak for de søde ord :) Glæder os til at "se" dig på foum igen :) Og ja - der er mange nye rutiner, når man pludselig er 4 - Kents ældste søn flyttede herop i sommers - og man kan godt mærke, at der ikke er et men to børn nu.... Knus M.

Vranda sagde ...

Læste lige det tidligere indlæg :) det er jo lyde som Felix er vant til, når hans mor slapper af :) Han kender den jo, så forsæt du bare med at scrappe. Jeg håber vi ses inde på tsc forummet :)