onsdag den 29. december 2010

Julen vel overstået

Vi har haft en super dejlig jul i familiens skød - her er et billede af min svigerindes flotte nisseby, der fylder hele kommoden hver jul.
I år har mine gaver vist stået i Pandoras tegn, mildt salgt. Af min skønne mand har jeg fået sutten, som symbol på at vi har Felix, af Susanne har jeg fået skoen og barnevognen, og af mine forældre har jeg fået de to glas-kugler. Er super glad for alle vedhængene.

Teddy og jeg laver mange år nogle lidt sjove / hjemmelavede gaver, i år min energi dog ikke rakt til det, så den må han have tilgode, men Teddy havde ikke glemt mig. Han har mailet med lækre Simon Talbot, som eg er helt vild med og fået ham til at printe et billede (hvor han er ved at løbe tør for blæk), skrive en lille hilsen og sende den til Teddy, som så kunne give mig den i gave. Blev vildt overrasket og synes det virkelig er super fedt at Simon har gidet tage sig tid til det, og må nok også indrømme at det er en af de gaver jeg blev mest glad for....især fordi det viser hvor meget min mand holder af mig.
Rigtig glædelig bag-jul





3 kommentarer:

Berit Bilde sagde ...

Ja sikke en sød gave. Det er ikke altid prisen der afgør om en gave er god, men tanken og energien.

Jeg ved ikke om du har været forbi min cancerkortblog, men ellers kan du der se, hvad min søde kæreste selv lavede til mig. Et rigtig fint hjemmelavet kort - helt på egen hånd - deri en tekst med løfte om en forkælelsesweekend :-)

Godt nytår til dig og dine kære

alfie sagde ...

Ja det er en fed gave- bare hele tanken bag.

Håber at du får et godt nytår.

Bertram sagde ...

Dejligt med sådan en mand, der virkelig gør sig umage for at finde en god gave til dig. Du er heldig. Håber vi ses til scrap i det nye år?
Rigtig godt nytår til dig og dine.