mandag den 20. december 2010

Nyt LO

Har haft en fantastisk weekend, hvor vi både selv har haft besøg og været i byen, og så har jeg sørme også haft tid til scrap.
Her er et billede af en meget vågen Felix, der er helt væk i sin far.
Vi havde fredag besøg af Tjalfes storebror Steen, så fik lige lokket børnene til at vi tog et billede af dem alle tre.
Og til sidst mit lo, som jeg egentlig har arbejdet på i tre-fire dage indimellem alle gøremålene. Men lørdag aften var alle delene klar og manglede bare at blive limet sammen. Tror det er ligefør at det har indtaget førstepladsen ved mig som ynglings lo. Jeg har også fået brugt nogle af gaverne fra julekalenderen herpå, synes tingene inspirerede mig meget og passede rigtig godt til den stemning jeg gerne ville have frem i lo'et


Rigtig glædelig jul

5 kommentarer:

Heidi sagde ...

super skønne billeder og ikke mindst loét, smukt :)

Også rigtig glædelig jul til dig

alfie sagde ...

Super lækre børn:) og jeg kan godt forstå at du er glad for loet for det er da bare for fedt.

Berit Bilde sagde ...

Flot LO, men mon ikke også denne særlige begivenhed trækker det ekstra frem, selvom jeg også synes at LO´et er flot :-)

Vranda sagde ...

Han ser ud til at være noget af en charmetrold ham felix. God ide at få taget et billed nu når børnene er samlet :D inden man får set sig om er de jo 117 steder. Igen har du lavet et rigtig flot lo. Rigtig god jul til dig og dine :D

Marianne sagde ...

Nåhhh... sikke en sød lille trold :) :) Og tillykke med brylluppet. Kunne ikke lige læse, hvilken dato I holdt det - men jeg er sikker på, at jeg ikke har sgt tillykke med det... :) :) Så måske det er lidt forsinket -. tihi :) Skønt LO i hvert fald...