tirsdag den 4. januar 2011

Eget Kit!

Så tog jeg mig endelig tid til at sammensætte mit eget kit. Årsagen er at jeg skal scrappe med nogle veninder torsdag, men der var lidt tvivl om vi ville være hjemme ved mig eller en af de andre, derfor tænkte jeg at jeg jo kunne forsøge mig med at lave et kit og tage med istedet for at slæbe det hele afsted. Nu skal vi så godt nok være hjemme ved mig, men vil gerne begrænse mig i at slæbe alt mit scrap ud i køkkenet, og synes alligevel det var en sjov udfordring for mig selv at skulle sammensætte et kit.
Her er resultatet så.

Jeg har læst
Mariannes vejledning til sammensætning af kits inden jeg gik igang. Mit udgangspunkt består af flere forskellige ting. Jeg ved fx at det er billeder af drengene jeg vil scrappe, jeg vil gerne prøve en ting af jeg har set på et andet LO, og så har jeg forsøgt at huske så meget fra 100-ting listen jeg kunne. Ud fra de kriterier valgte jeg først det mønstrede papir og det var egentlig ikke så slemt, da jeg har en del af en papirserie som vil egne sig godt til formålet, men jeg har tilføjet et par andre ark papir, som matcher i farverne og mønster. Derefter har jeg fundet noget karton der passer til, og så igennem alt pynten, hvor jeg har sørget for at have rigeligt med knapper og brads, sa jeg gerne vil have brugt nogle af dem (red. har for mange af dem). Det er endt med en meget god landhandel, som jeg tror jeg kan få en del ud af. Så nu mangler jeg faktisk bare værktøjet (regner sværte med herunder), at det bliver torsdag og veninderne kigger ind.

Hvad skal jeg dog lave i morgen så?

3 kommentarer:

Heidi sagde ...

super god ide - det er nok noget af det jeg burde blive bedre til i det nye år :) Glæder mig til at se hvad du får lavet

Marianne sagde ...

Super lækkert kit, som du har fået lavet der :) Og hvor skønt, at du kunne bruge min vejledning - så er det altså sjovere at lave en :) :)
Glæder mig til at se, hvad du får lavet med den - og rigtig god scrappelyst :)

Ifversen sagde ...

God ide! Jeg forsøgte noget lignende, da jeg var i Randers sidst. Men slet ikke så gennemført!
Glder mig til at se hvad du nåede frem til :-)