mandag den 3. januar 2011

Et spark!



Her er kreativiteten rigtig blevet sparket igang. Dels af den nye dagbogsklub på Scrapsisters, men også af The Scrap Cats udfordring men 100-tings listen. Der har vi fået en liste med 100 forskellige ting/teknikker at bruge af. Formålet er at få brugt en stor del af ens lager, og ikke købe nyt i Januar. Måske ikke til butikkernes applaus, men mon ikke vi alligevel får shoppen det vi "skal"? Men det er i hvert fald sjovt at dykke i gemmeren og genfinde ting som måske ikke så meget er på mode mere, men som man alligevel har et stort lager af. Og så også få brugt så mange af dem på ens LO - elsker det.
Her er det seneste LO jeg har lavet ( til 100-tings listen). Selve billederne er af min dejlige dreng Tjalfe, fra denne jul




Her er mit jule-minialbum for julen 2010 - det tog mig faktisk kun en dags tid at lave det. Forsiden er beklædt med mønsterpapir og derefter stof, som jeg fik i pakkekalenderen på Scrapsisters.
Og angående den pakkekalender, så fik jeg aldrig vist det billede jeg faktisk har taget for nogle dage siden af det meste af indholdet. Nogle af tingene passede så godt på et LO jeg arbejdede på i forvejen, så de blev nærmest brugt med det samme


Dagens opgave bliver at forberede nogle LO's, skal nemlig scrappe med nogle søde piger senere på ugen, og er ikke meget for at skulle slæbe det hele ned, så regner med at prøve at lave nogle kits, og så se hvordan det går.

Tak for at I læste med

5 kommentarer:

Bertram sagde ...

Dejligt at se du er kommet på banen igen. Lækkert LO og glæder mig til at se om det fungerer med kits for dig, det gør det ikke ret ofte for mig nemlig.

maria sagde ...

Super sejt drenge LO med mange detajer

alfie sagde ...

COOL lo:) Dejligt drenget. Og lækker julealbum.

Marianne sagde ...

Hvor er det bare dejligt, at du gider at lege med hos os :) Dit drenge-LO er simpelthen SKØNT!! Og sikke en sød fyr på billederne :) :)

Ann sagde ...

Billedet ;) (eller hvad det nu hedder på Scrap-sprog?) med Tjalfe er rigtig, rigtig flot!! Du er så sej.

Flot arbejde!