tirsdag den 11. januar 2011

Layouts fra Kittet

Ihh, hvor det bare kører for mig. Jeg har fået brugt af mit egen sammensatte kit, og jeg får lavet en masse. Det bliver godt nok ikke til et LO om dagen....det kan jeg slet ikke nå, da jeg efterhånden har udviklet mig til at være en langsom scrapper, der overvejer alle mine valg inden noget som helst bliver limet fast, men noget får jeg lavet og jeg HYGGER mig med det, og det er vel egentlig det vigtigste.

Dette LO lavede jeg da jeg havde besøg i torsdags. Eller det vil sige jeg begyndte på det den aften, og pludselig var tiden gået, og så måtte det vente med at blive gjort færdigt til fredag aften. Elsker det og tror det sagtens kan indtage 1. pladsen som min egen favorit...indtil videre.
LO'et er lavet med materialer fra kittet, men måtte dog ind og hente ekstra brads, blomster og bling.


Dette lo er lavet til mandagens temaaften på TSC, i kombination med 100-tings-listen og af materialer udelukkende fra mit kit. Det er egentlig blevet ok, men jeg mangler en eller anden rød tråd i lo'et - synes det ser lidt rodet ud med alle de firkanter, men nu er det prøvet. Næste gang tror jeg faktisk at jeg vil lave firkanterne meget mindre og ikke i samme størrelse som billederne, tror det kan give en helt anden dynamik - måske det skal være en ny udfordring til mig selv...at bruge 9 firkanter igen?



Og det sidste LO jeg vil vise er også til temaaftenen, hvor jeg har pyntet med stickles (glimmerlim) på min ghostshape (transperant). Igen er det materialer fra kittet der er brugt, og kombineret med ekstra udfordring på TSC og 100-tings-listen. Synes at LO'et er blevet dejlig enkelt, og lækkert for øjet at kigge på.


Der er stadig masser tilbage af mit sammensatte kit, og masser af billeder endnu, der ikke er scrappet. Og så er der jo også en del udfordringer endnu at tage af. Synes det er super lækkert at have lysten til scrap igen og ærger mig lidt over at der er så mange andre ting der skal nås i denne uge...kunne sagtens bare sidde herhjemme og scrappe.
Tak for at i læste med

4 kommentarer:

Ifversen sagde ...

Supergod idé med kits :-) Har i dag rodet med mine papirer og har delt det lidt op i "sammenhængende" bunker. Ikke gennemførte kits som dig - men samme princip. Og det ser da ud til at være en god ide for det er nogle skønne LOs og lækre billeder.

Ann sagde ...

De er så flotte de LO's der! Det er nogle gode billeder - og Doctor Teddy, hehe. Det er rigtigt fint.

Anyways, ville bare rose dig.
Knus A

Vranda sagde ...

Hold da op... rigtig lækre layouts du har fået lavet :) smukt og rigtig gennemført..

Marianne sagde ...

De er alle blevet super skønne - men især det første LO - det er vanvittig flot!! Dejligt, at du havde lyst til at lege med hos os :)