torsdag den 20. januar 2011

Jeg skal bare lige.....

...nå en hel masse.....derfor får jeg heller ikke opdateret bloggen lige så tit som jeg gerne ville. Faktisk har de LO's der kommer nedenunder været færdige i et par dage, men der er bare hele tiden noget andet der også skal gøres.
Begge LO's er lavet ud fra brug 100-tings liste på TSC. På det første her har jeg brugte min nye runde punch. Har nu scrappet i 3 år, og stod den anden dag og tænkte at det faktisk var for dårligt at jeg endnu ikke ejede en rind punch, så sådan en masse jeg jo lige købe, da jeg alligevel var kommet for sent til bussen inden i byen den anden dag og gik og osede.



For tiden er jeg helt vild efter at scrappe nogle af de mange søde billeder af Felix, og af en eller anden grund vil jeg gerne at de fleste er i S/H - ved ikke helt hvad det er, men nogle gange føles det som om tingene snakker til mig, eller jeg kan "føle" hvilke farver der skal bruges. Tror meget på farveterapi og sammenhængen mellem farver og følelser og derfor kører jeg gerne i de samme farver i perioder af gangen. Og fortiden må billederne åbenbart gerne være S/H - håber ikke jeg er helt stemplet som gak gak nu!?

Det var lige hvad jeg kunne nå idag, næste ting på programmet er en lille lur, er nemlig temmelig træt oven på min gåtur på 1,5 time i formiddags....men godt var det og man føler sig næsten helt renset både i krop og sjæl efter sådan en dejlig gåtur....og så i sådan et lækkert solskinsvejr.



5 kommentarer:

Anne Bente sagde ...

nååå så super søde Loer du har lavet,
ja det er skønt vejr i dag,

Ann Katrine sagde ...

er helt vild med farverne på det nederste LO - hvilket baggrundspapir bruger du?

Charlie sagde ...

SLET ikke og den slags baby portrætter er oftest smukkest i sort hvide - så kommer deres søde træk bedst til deres ret efter min mening. Tak for kigget han er nuttet.

wildau sagde ...

Tusind tak for jeres fine ord. Ann Katrine, jeg bruger Bazix karton, Scrapper.dk har rigtig mange af de forskellige farver :-)

Marianne sagde ...

Du er slet ikke stemplet som "gak-gak" - tror jeg godt kan følge dig :) Super lækre LOs i øvrigt...