torsdag den 10. februar 2011

Award

Blev så glad den anden dag, da jeg på Bertramts blog kunne læse at hun havde givet mig en award
Forpligtelserne der følger med awarden er at fortælle 3 ting om sig selv, og sende awarden videre til 3 personer, med en blog med lidt ekstra, og jeg må indrømme at jeg har brugt flere dage på at finde 3 ting om mig selv jeg kan dele med jer.
1) Jeg er meget svingende i mit humør, men har valgt at mit liv hovedsagligt skal indeholde succeser.
2) Jeg har ingen fast scrappe-stil, da jeg synes at stilen kan variere meget i forhold til motiv og historien man vil fortælle
3) Jeg hader at støvsuge...i flere år han det været min mand der "ejer" gulvene, og i efteråret investerede vi i Swetlana (robotstøvsuger) så han også kunne få lidt fred engang imellem
Og det næste er jo så de 3 personer som jeg giver awarden videre til.
Jeg har valgt disse tre fordi jeg altid finder god inspiration her, deres ting er så utrolig smukke og gennemførte på hver deres måde og så er det nogle søde mennesker.


Og til sidst en lille clifthanger...jeg er SÅ træt af mit layout på bloggen...ændrede det i forbindelse med Felixs fødsel, men synes faktisk aldrig at det blev godt...derfor er manden blevet sat i arbejde og forhåbentlig har jeg snart et nyt og super lækkert layout på bloggen, så kig endelig forbi snart igen :-)

1 kommentar:

Charlotte Ravn sagde ...

Hej søde Marianne.
Tusind tak for de pæne ord og fordi du tænkte på mig. Det sætter jeg stor pris på. Jeg synes bare at de blogawards tager alt for meget tid, som jeg hellere vil bruge på at lægge nogle kommentarer rundt omkring, så jeg har valgt at jeg ikke vil detage i dem. Men det glæder mig alligevel, at du synes jeg har fortjent det! :)