søndag den 20. februar 2011

Forelskelse

Suk...jeg er forelsket....det er ellers lidt tid siden det skete sidst og denne gang er det ikke engang en person jeg er forelsket i! Jeg er simpelthen faldet fuldstændig bladask for den nye papir serie fra My Little Yellow Bicycle. Faktisk er det Hotcat som har fået mine øjne op for min nye kærlighed. Serien hedder Twig og jeg er bare vild med den. Tror virkelig at jeg kan få de fedeste drenge-lo's ud af den serie.

Kan også se at Love2Scrap har fået noget af serien hjem, så det er jo super, men for en gangs skyld kan jeg lide hele serien og kunne godt tænke mig nogle af tingene som Pia desværre ikke har fået hjem. Men jeg må vente og se og det kun er starten, og der kommer mere i L2S, eller om jeg godt nok skal gøre forsøget med at handle i det store amerika....
Jeg ville smadder-gerne vise jer nogle nye lo's, men har kun fået lavet et i denne uge og det er til Telephonegame på Scrapsisters, så jeg kan ikke vise det endnu....men mon ikke det bliver afsløret om et par dage.
Hav en rigtig dejlig søndag :-)

1 kommentar:

Betina Olesen sagde ...

Ja, øv med den serie.... har lige fundet ud af at love2scrap har haft hele serien... de har bare haft den med til scrap and dream... og der har man åbenbart også været helt vilde med den... derfor har hun ikke mere til salg... sukkk... øv...