tirsdag den 22. februar 2011

kortmesterskab og Telephonegame

Så fik jeg lavet lidt igen.....synes jeg er begyndt at tage utrolig længe om at få lavet LO's osv for tiden....ved ikke om jeg er blevet mere grundig, eller om det er fordi man jo efterhånden har skrabet et par teknikker sammen i knolden, man lige skal tænke igennem inden man går i gang med at være kreativ....men anyways har deltaget i telephonegame på Scrapsisters, hvor man deles ind i en gruppe. Den første person i gruppen laver så et LO og sender videre til den næste på listen, der lifter LO'et og sender sig eget bidrag videre til den næste osv osv, indtil alle i gruppen har liftet et LO. Jeg har meldt mig til 2 grupper og den ene er nu færdig. Nedenfor ses mit bidrag og på Scrapsisters blog kan man se hele gruppens LO's. Synes det er vildt sjovt at se, hvordan det har ændret sig fra det allerførste til det sidste i gruppen.

Jeg har også tilmeldt mig kormesterskabet 2011 på Scrapsisters, selvom jeg ellers for ikke så længe siden lovede mig selv ikke at lave flere kort. Men kunne simpelthen ikke lade være, og den første udfordring var nu også ret god. Jeg valgte drengetemaet, hvor man skulle bruge 4 ud af 5 farver og så skulle der indgå end stjerne i/på kortet.

Her er så min løsning af opgaven, og synes selv at det er blevet et meget fedt kort
Her hjemme er der nok at se til og jeg har faktisk ikke rigtig fået sat manden igang med at designe min blog endnu...vi har simpelthen ligget vandret, og haft mange ting der lige skulle drøftes igennem omkring vores fremtid....nej nej, bare rolig, vi er skam ikke ved at gå fra hinanden, men vi kan se frem til et noget hårdt år, med mig på barsel og manden der muligvis også kommer på dagpenge om ikke så længe. Så for mit vedkommende, er jeg så småt ved at aflyse min barsel og begynde at søge arbejde mere aktivt. Men jeg er godt nok glad for at vi har masser af god humor i sådan nogle situationer, og at jeg ha muligheden for at være kreativ, for mange af mine spekulationer bliver arbejdet ud den vej. Så tilbage til scrapbordet :-)


5 kommentarer:

Heidi sagde ...

Flot lo og ikke mindst kort - elsker stjerner, så den hoppede jeg også på :)
Uha ja kender det med økonomi alt for godt - ved min det mindste startede jeg selv på job efter 4 md. hjemme, dog om aften og var hjemme ved ham om dagen

Linn sagde ...

kjempeflott LO!
Kortet er kjempestilig, gøy og se kort i annen form :)

alfie sagde ...

Et dejligt lo og superlækkert stjernekort.

Marianne sagde ...

Super lækkert - både LO og stjernekortet :)

Ifversen sagde ...

Lækkre ting! LOet er rigtig fint med skønne detaljer og kortet - fint at det er en anden form end den sædvanlige :-)
God weekend til dig og dine!