onsdag den 16. februar 2011

Minialbum

For et par uger siden, hev Heidi fra Scrapsisters en artikel frem om at lave et spare-minialbum. Det var lige hvad jeg havde brug for, for jeg har så mange billeder fra forskellige oplevelser, og jeg bruger jo kun nogle få når jeg scrapper et lo på 30*30 cm, derfor er der tit en masse til overs, som stadig er for godt til at jeg bare vil smide det ud, så i stedet vil jeg lave nogle minialbums og dette nemme album, er bare super sødt.


Billederne er fra vores tur til
Silkeborg Rovfugleshow, der bestemt er et besøg værd og passer til alle aldersgrupper. Albummet er lavet ud af almindelige kuverter, forside og bagside er lavet af karton fra en pakke ris eller noget lign.
Jeg har denne gang scrappet i nogle farver som ligger meget fjern fra hvad jeg plejer. Trængte bare til at det skulle ose af sommer, og friske farver, så har brugt grøn, gul, lyserød, lyseblå og lidt orange. Gul og orange havde jeg ellers stemplet for længe siden som farver jeg aldrig ville komme til at scrappe i, men for tiden er det faktisk de eneste farver jeg kan tænke på, så mon ikke jeg er ved at komme over den fobi også.

Jeg har sørget for at købe lidt ekstra papir i de farver og har lige nu et par projekter jeg skal i gang med i mere friske farver, bla album over vores tur til Bornholm i 2009 - lavede et til min far kort tid efter vi havde været derovre, men fik aldrig lavet det til os selv, så det er vist et af mine hængepartier jeg skal have kigget på.
Ang. mit blog-layout, så har vi simpelthen haft så meget at se til på det sidste at vi ikke endnu har fundet energi og tid til at skabe noget unikt, derfor dette midlertidige. Jeg håber at vi kan komme lidt igang i weekenden, men det kommer igen an på så mange ting.
Kender i det med at man bare nogle gange føler at man bliver ramt af den ene ulykke efter den anden??? nå men sådan føles vores liv lidt for tiden og så synes jeg altså det kan være svært at være kreativ og finde på en masse, så selvom man kan finde masser af inspiration, så kan man bare ikke rigtig komme igang. Håber snart at vores held vender lidt, for vi trænger snart til at få lidt mere medvind i sejlene. Men det hele er jo ikke piv, for vi har jo hinanden og vores dejlige drenge og de giver vores liv masser af indhold og det er vi rigtig taknemmelige for :-)
Tak for at I læste med.

4 kommentarer:

Bertram sagde ...

Virkelig lækker minialbum og din tanke om at det skulle ose af sol og sommer er lykkedes til fulde. uanset hvad det er der driller jer så håber jeg det løser sig på bedste vis. Er der ikke noget med at vi ses i morgen aften i Randers? Glæder mig.

rhh sagde ...

det er et rigtig sødt album du har lavet, og en god ide at bruge "rest-billederne" på denne måde
Jo kender godt det der med at man synes at alt går en imod, men jeg håber det snart vil vende for jer
- og jo det ville være lækkert der snart kom noget forår

alfie sagde ...

Super sødt album - dejlige farver.

Ja nogen gange er livet bare noget L...
Håber at det snart vender for dig.
Tanker
Alfie.

Marianne sagde ...

Super fint album - og fede billeder i det :)