torsdag den 24. marts 2011

Flere kort

Som jeg vist har skrevet om tidligere, har månedens tema og udfordring på TSC været at få brugt sine stempler. Jeg har både lavet lo's og kort, og nu fandt jeg lige de der berømte fem minutter til at få taet billeder osv. Så her er de sidste af kortene til udfordringen.




Kan ikke huske om jeg har sagt det tidligere, men jeg havde faktisk helt glemt hvor hyggeligt det er at lave kort, så tror jeg vil lave nogle flere, bare for hyggens skyld, og så har jeg måske også et par liggende til næste gang min mormor spørger efter dem.



5 kommentarer:

Ifversen sagde ...

Fine kort - og ja, det er altid rart at have et lille lager, hvis nu liiiiige mormor skal bruge :-)

Betina Olesen sagde ...

Sikke søde kort... ja, det er nok rart med et lille lager, og det er jo dejligt at få luftet sine stempler...

morkaren sagde ...

Hvor er de søde og morsomme, dine kort, det er nogle søde stempler du har. mormor blir sikkert glad for der er et stort udvalg næste gang hun kommer forbi. morkaren

Vranda sagde ...

Rigtig søde kort :o) pindsvinet der spiller golf er bare sød :o)

Heidi sagde ...

Hvor er du aktiv og de er super søde dine kort :)