tirsdag den 15. marts 2011

Kortmester opg. 4

Så nåede jeg at få lavet mit bidrag til denne uges opgave - det er endt i et lidt piget kort, i lyserøde farver, med et pindsvin og sommerfugle.


Her er et close-up af sommerfuglene. De er punchet med min nye MS-punch, som jeg købte til Scrap i det jyske, og så fik de lige lidt embossing, inden de svævede over på kortet.


Der er også blevet brugt lidt glimmerstickles og glossy accent igen denne gang på kortet, synes det giver nogle fede effekter, og gør en del for detaljerne.

På det personlige plan går det ok...er dog af den overbevisning om at min tur til tandlægen i morgen betyder verdens undergang, så derfor er i dag ryddet til hygge med Felix og scrap :-)

2 kommentarer:

aka sagde ...

Rigtig sødt kort. De sommerfugle er bare så fine, og embossingen gør det endnu bedre.

VIL ikke høre om tandlæge.....jeg har en tid i næste uge....og det ligger som en pukkel foran mig...Sygt - men sandt ! ÆV.

Jean sagde ...

Rigtig sød og romantisk kort samtidig.. Det er virkelig yndigt.. Er vild med sommerfuglene.......
og hold da op dit billed/stempel er smukt!!