onsdag den 2. marts 2011

kortmesterskab opgave 2

Så blev jeg endelig færdig med kortet til ugens opgave i kortmesterskabet på SS. Udfordringen med den gule farve, var faktisk ligetil synes jeg, havde i forvejen en rest gult papir liggende på scrapbordet, så det blev brugt til baggrund. Jeg lod mig inspirere af firkanterne, men har mindsket dem lidt, og placeret dem anderledes, så de giver noget spil til mit sommerfriske kort.
Sløjferne er hjemmelavet og placeres nederst i hjørnet. Hver sløjfe har fået en fin gul knap på.
Og selvfølgelig skal der da lige en sommerfugl på også....skåret ud i mine bogsider, en omgang sværte (cats eye, old rose - min absolutte favorit) og selvfølgelig lige noget crakle accents også.

Og nu vil jeg returnere til scrapbordet, mens bettemand sover en dejlig lang middagslur :-)

Rigtig god onsdag til jer alle






6 kommentarer:

Linn sagde ...

åh.. næmmen så søtt kort! :)

Mette sagde ...

Skønne, skønne forårsfarver, super sødt kort !

Heidi sagde ...

Super skønt kort og elsker den gule farve :)

Betina Olesen sagde ...

Sikke et sødt kort, skønne farver og sjov ide med de små firkanter...

Ifversen sagde ...

Ihhh det er så fint! Og sommerfuglen skøn - sværten er perfekt til!

Jean sagde ...

Hvor er det altså bare et dejligt sommerkort... som man bliver glad af at se på :)
Søde små sløjfer du har lavet, dem er jeg da nød til at også afprøve.. rigtig søde er de altså..
Smart med sommerfuglen ud af en bogside...