tirsdag den 8. marts 2011

Kortmesterskab opgave 3

Denne uge er noget hård at komme igennem, har simpelthen så mange ting der skal nåes, der skal bages til Tjalfes fødselsdag i weekenden, besøge tandlæge, læge og et smut i mødregruppe, dertil kommer tøjvask, rengøring og så skal jeg jo også nå at være kreativ!!!
Det nåede jeg så igår, med dette bidrag til kortmesterskabet på Scrapsisters. Er faktisk ikke helt tilfreds med det....synes ligesom der mangler noget, eller at tingene ikke matcher helt sammen, men det bliver ikke anderledes, det var hvad jeg havde tid til.
Og så er jeg begyndt at flette....en hel masse papir, og skulle gerne få en ny håndtaske ud af det....faktisk er jeg blevet så glad for det, at jeg regner med også at lave nogle store kurve til opbevaring på de hylder vi har planer om at sætte op ude i bryggerset. Men meget mere om det senere...når jeg er færdig og klar til at tage billeder.
Tak for at i læste med...nu "flyver" jeg videre i programmet :-)

3 kommentarer:

Jean sagde ...

Ejjj hvor er det bare sødt!!!
Er helt vild med det....
Synes bestemt du skal være glad for det kort.. der er sammensat smukke farver helt perfekt...

Glæder mig til at se din flettet taske.. gad godt selv lærer hvordan det laves men har ikke selv fundet metoden desværre..
Lyder som en fed ide med at selv flette kasser..

Vranda sagde ...

Jeg kan nu godt lide dit kort. Det der fletning lyder spændende, glæder mig til at se resultatet :o)

alfie sagde ...

Et super dejligt kort - det bliver spændende og se dine flet kreationer.