søndag den 27. marts 2011

Liftet

I mit sidste indlæg viste jeg et LO, som jeg bad Heidi om at lifte - nu har jeg selv forsøgt mig med samme udfordring og har valgt at lifte opsætningen og de fine flag under billederne og her kan i så se resultatet:



Igen har jeg fået brugt min MS-punch (må simpelthen eje flere!!), rubonen er en gammel rest, som er en anden scrappers rest, jeg købte da jeg startede på scrapbooking, så det var lidt rart endelig at få den brugt. Ellers er det vist en ganske god pærevælling af producenter jeg har brugt :-)


Idag har vi så været til fødselsdag ved min far. Han bliver 62 på tirsdag, men er simpelthen en skovl til at komme med nogle ønsker ud over sokker og nye underbukser! Derfor måtte vi ligge hovederne i blød og i allesidste øjeblik fik manden den ide, at far da skulle have en kurv med hygge, så der er købt en masse kager, kaffe og dvd'er

For at gøre det lidt mere hyggeligt, lavede jeg nye etiketter til alle tingene og nåede lige i forbifarten at få taget dette billede af kassen.


Kassen faldt i god jord, og vi har haft en super hyggelig dag.


Noget helt andet...eller måske ikke alligevel...vil i hvert fald bare dele med jer at jeg glæder mig rigtig meget til imorgen, får nemlig besøg af et par veninder. De tropper op herhjemme ved mig kl 9 med morgenbrød og så skal vi ellers bare hygge, sludre og scrappe hele dagen. Glæder mig så meget til vores lille kom-sammen og ikke mindst til at slappe lidt af med noget scrap, for det synes jeg ikke der har været nok af denne weekend.


Kan i have en rigtig god søndag aften :-)

7 kommentarer:

Jean sagde ...

Nøjjj lækkert LO!!!! kan godt forstå du er vild med den MS punch!

Det var da bare en super ide med de små mærker på tingene i den fine kasse..


Lyder som en helt fantastisk dag der venter dig imorgen.. Husk at nyd den :)

Hverdagensmamirakler sagde ...

En god "kurv" med de ting fødselaren kan lide og bruge er en fantastisk gave til folk der har alt og når du så lige bruger lidt tid til at pynte ekstra bliver til og med personlig... Godt gjort, det er jeg nok nødt til at lifte næste gang jeg skal have en kurv afsted ;o)

Super sødt lo du har lavet... Ms punch er vanedannende :o)
Hilsen Sara

aka sagde ...

Det var dog et rigtig lækkert babulayout du har lavet. Egentligt utroligt så lidt papir du har brugt - og alligevel er det flot og lækkert. Det banner er bare så fint.
MS puncher er meget vanedannende. Efter at have prøvet første gang hænger man på dem.....herligt.

Sikke en dejlig gave til din far. Det kan jo bruges alt sammen. Jeg har også sådan en far, med lign. ønskeseddel. ÆV. Men han er også glad for madting i sådan en kurv, for det sparer på kostbudgettet. Han vil nemlig gerne gemme sine penge til han bliver gammel. Han er 84 nu !!! (den holdning giver min søster og mig mange problemer...)

aka sagde ...

Undskyld, nu gik det vist for kvikt. Der skulle jo stå BABY-layout.

Vranda sagde ...

Et rigtig lækkert lo med felix. Og en super god ide til manden som "ikke ved hvad han ønsker sig". Den ser rigtig lækker ud kurven.

lam sagde ...

skønt layout og sikken en sød ide med sådan en hyggekurv

Marianne sagde ...

Hvor er det bare en sej kurv!!
Og dit Lo med baby-Felix er da simpelthen noget af det mest nuser... Super opsætning og lille cute trold :)