fredag den 18. marts 2011

Nye kort

Jeg havde godt nok lovet mig selv for et stykke tid siden, at nu var det slut med at lave kort, da min kortkasse var fyldt og jeg jo alligevel ikke fik solgt nogle, når nu jeg ikke havde et arbejde at sælge dem på. Derfor gennemgik jeg kortkassen og donerede mere end 45 kort til Cancerkort. På den måde kommer kortene alligevel til at gøre gavn :-)
Denne måned er emnet på TSC at bruge vores stempler, og at få lavet en masse kort til Cancerkort og til OSH (operation skriv hjem). Begge dele er nogle super gode sager, og hvis du sidder og er kortmager, så ved jeg at de altid mangler kort. Sjovt nok har der også været temadag for samme formål på SS, men hovedsagen er vel at vi gør noget godt for andre.
Men jeg er altså blevet revet med, på trods af at jeg ikke ville lave kort mere, og jeg synes bare det er så hyggeligt. Både med de opgaver vi har fået stillet, men også at rodde igennem reste-posen og finde papirer der kan passe sammen, og ikke mindst sidde og farvelægge forskellige stempelaftryk. Og her er hvad jeg har fået lavet indtil videre, men mangler mange kort endnu.







Efter at været kommet lidt igang med kortene igen, så har jeg genfundet et behov....solgte jo mange af mine figurstemler i efteråret, men nu står jeg altså og vil rigtig gerne have fingre i nogle nye....og så nogle flere Copic markers til at farvelægge med....men det koster jo alt sammen, så der skal lige spares lidt op først og så må jeg ønske mig det i fødselsdagsgave.
Senere vil jeg vise mit LO lavet til skitsekonkurrence på SS - det skal lige tørre færdigt før jeg tager billeder osv.
Og så har jeg idag trillet en lille tur med barnevognen....synes bare ikke det hjalp meget på at skulle rende ud og stikke knægten hans sut hvert 20. min....måske jeg skal prøve at køre ham VIRKELIG træt inden jeg ligger ham ud. :-)



4 kommentarer:

Jean sagde ...

Er virkelig søde kort du har fået lavet :)

Rigtig god weekend

FruMaansen sagde ...

Lækre kort. Utrolig sødt stempel.

Kender godt det der med at få nye behov for ting til den store hobby!

Heidi sagde ...

Super søde kort du har lavet og ja uha de copice tager i pungen :)

Rigtig god weekend

aka sagde ...

Rigtig søde kort du har lavet til de 2 gode formål. Og der ER brug for mange af slagsen.
Vi hygger os med at lave kortene, restebunken bliver mindre, Charlie og Berit bliver glade i første omgang....og en masse mennesker får glæde af dit arbejde i slutningen. Jamen kan man så forlange mere ???

Og i den allersidste ende bliver srapbutikkerne også glade, for du opdager nye behov.....haha. Og det lyder jo som hos vi andre.....

Jeg tror da du skal køre knægten træt - rigtig træt, så han sover ordentligt...og du får ro lidt. Men nyd trilleturene med barnevognen. Det er en dejlig tid.
Rigtig god weekend til dig.