fredag den 25. marts 2011

Torsdagslir

Om torsdagen plejer der at blive afholdt torsdagsscrap i scrapklubben på scrapsisters, og i går smed Heidi en hurtig skitse op. Her er så min løsning af skitsen - der er nogle småting jeg ikke er helt tilfreds med, men synes alligevel at lo'et er blevet ganske godt.



Der er ikke de vildt store nytænkninger, synes jeg, men jeg trængte vist mere til bare at sidde og hygge og lave et eller andet kreativt.


Jeg smed selv en mod-udfordring op, et lift af dette lo som jeg har lånt fra Pagemaps.com. Tror jeg i løbet af weekenden selv vil prøve at lifte det, og jeg er spændt på at se hvad Heidi har liftet herfra.

Men nu står den vist på lidt havearbejde....kan ikke rigtig blive ved med at udgå det, så op og igang med mig.

8 kommentarer:

aka sagde ...

Selv om du bare synes du har hygget, så har du fået et lækkert layout ud af det. Lækkert billede.
Og den kålorm er da bare for sød.

Det andet lo/skitse gemmer jeg lige. Jeg er jo storforbruger at skitser for øjeblikket.

God fornøjelse med haven. Og husk: Kun en tåbe frygter ikke haven. Som vi plejer at sige her.

nedergaard sagde ...

Et skønt layout med et dejligt billede... du har lavet nogle fine og lækre detaljer

God tur i haven :-)

Jannet sagde ...

Et rigtig flot og dejlig layout. Det første bad er en ganske særlig begivenhed.

Marianne sagde ...

Super lækre LOs! Det første er bare så flot i opsætningen og vildt nuser. Det andet har de skønneste farver, så man bliver i helt godt humør :)

Vranda sagde ...

Et rigtig lækkert lo du har lavet. Der er jo heller ingen som siger at man skal kaste sig ud i noget nyt hver gang man laver et lo. Tit og ofte er det jo hyggen i det, som betyder noget. God arbejdslyst i haven og god weekend til jer alle sammen.

Helle sagde ...

hvor er det bare et skønt lo du har lavet. søde små detaljer... hjørnet der er bukket på det ene papir og ormen er for cute, er den et stempel?

god weekend til dig søde

Heidi sagde ...

Et rigtig skønt lo - og er vilde med dine skyer derpå :)

Lækker udfordring, måske man skulle hoppe på den ;)

Rigtig god aften til dig

wildau sagde ...

Tak for alle jeres søde kommentarer, det luner altid :-)

Helle - ormen er en chipboard og desværre ikke et stempel