onsdag den 16. marts 2011

Verdens undergang aflyst og nye lo's

Kan nu annoncere at verdens undergang er aflyst....verden gik altså ikke under da jeg var til tandlæge idag....faktisk er min rodbehandling gået overraskende godt og jeg er nu (8timer senere) mere eller mindre smerte fri - har lidt ondt i kæben efter at have ligget og gabt i 1½ time, men mon ikke det er meget bedre imorgen?
Alt det der tandlæge halløj er virkelig noget der kan hyle mig helt ud af den, derfor blev alt fritiden igår og idag helliget scrap - trængte virkelig til bare at kravle ind i min egen verden og få nogle frustrationer ud og det lykkedes heldigvis - så længe jeg scrappede tænkte jeg ikke på andet :-)
Jeg deltager i konkurrencen ved The Scrap Cat med disse to lo's, hvor vi skal bruge stempler på vores lo's - synes i starten at det var en umulig opgave, men alligevel er jeg endt med at bruge 5 forskellige stempler, og hvert stempel to gange eller mere på kun 2 lo's - det synes jeg faktisk selv er lidt godt klaret.
Det første lo - små ører, er der brugt et bingo stempel og appelsinstempel, der er embosset - de er lidt svære at se fordi det hele mere eller mindre er i blå, men jeg kunne ikke finde andre farver - trænger vist til at få ryddet op, så jeg kan finde mit andet embossingpulver!
Det andet lo - Lille frø, har jeg brugt frø-stempel, hjerte-stempel, bingo-stempel og skildpaddestempel - blev selv noget overrasket bagefter, da jeg talte op at jeg havde fået brugt fire forskellige stempler herpå og at flere af dem var brugt mere end en gang.
Og så har jeg igen brugt min nye MS punch til sommerfuglene - er altså helt vild med den, og tror jeg er nødt til at investere i nogle flere MS-punches, der skal bare lige spares lidt op.


De næste par dage er reserveret til scrap, hygge og haven - det ser jo ud til at foråret er ved at få godt hul igennem, så må nok hellere tage en del af ukrudtet i optrækket.
Tak for at i læste med

5 kommentarer:

Ragna sagde ...

Hvor er de blevet gode. Håber du har mod på at prøve med endnu 5 stempler. For du har ret, det er en lidt umulig opgave lige indtil man kommer i gang.

Jannet sagde ...

Det er nogle flotte layout's du har fået lavet.

morkaren sagde ...

Flotte LOer dejlig lille dreng, og dinne tandlæge følerse har jeg også, mavepine flere dage før jeg skal afsted. v.h. morkaren.

Bertram sagde ...

Lækre LOs du har fået lavet.

Marianne sagde ...

Sikke et par SKØNNE LOs :) Og fedt, at du har fået brugt alle de stempler - det har jeg ikke nået endnu :)
Også dejligt, at du overlevede tandlæegn - hader selv sådan noget...