mandag den 25. april 2011

Cypercrop på TSC

Synes det er vildt langt tid siden jeg har blogget sidst...og det er jo kun en god uges tid siden, men jeg har simpelthen bare haft travlt...på den fede måde.


Der har jo været cypercrop på TSC her i påsken og der plejer altid at være masser af gang i den. Også denne gang har det været nogle vildt gode udfordringer, men det super gode påskevejr, gjorde desværre at der ikke var så mange deltagere.


For mit vedkommende var det ikke helt vejret der satte en bremser for at få lavet en masse, men mere det at Felix lagde sig igen med en omgang feber....ligesom sidste gang betyder det ca 3 dage, hvor man føler at man er amputeret, fordi han hænger på ens arm det meste af tiden. Men det er selvfølgelig ikke kun brok....selvom det er synd for det lille pus, så er det alligevel lidt hyggeligt når han ligger og sover ved/på én.


Anyways, Felix puttede alligevel lidt i sin barnevogn, så jeg kunne stjæle lidt tid ved scrapbordet og det blev udnyttet til at lave disse lo's. Jeg vil ikke fortælle mere om omgaverne osv men kun vise hvad jeg har lavet.




Jeg har lagt mærke til at jeg er blevet svært glad for mine nye stempler, med bla. den lille bi, så er begyndt at tænke den ind i mange af mine ting. Mine lo's er også meget præget af de falske syninger, og tror det er meget få lo's uden falske syninger. Og så har jeg genfundet brugen af fotomatter, og knapper, så det bruger jeg også meget for tiden.


Vores påske har været meget præget af gensyn med en masse dejlige mennesker, vi har faktisk haft besøg/været i byen stort set hele påsken og det har været så lækkert og hyggeligt at se dem alle. Men når det er sagt, så var jeg også meget glad for at vi bare skulle være os selv idag og nyde hinanden kun - derfor tog vi en tur ud til Fussingø og lede efter caches i skoven. Det var perfekt vejr, og dejligt at få brugt kroppen lidt. Vi fandt da også en del af de caches vi gik efter, men der må være en eller anden fejl i kortet i min gps, fordi jeg kunne ikke se cachene på kortet, medmindre jeg havde markeret at vi ville gå til den...hmmm....mystisk....og ikke et problem jeg har oplevet før.....vil ikke gøre noget ved det pt, men må jo nok undersøge det nærmere, hvis jeg støder på problemet igen.


Den næste uge står på vaccination af Felix, mere oprydning i haven og nok også en lille smule scrap :-)





3 kommentarer:

Thanni sagde ...

Du nåede da en hel del på trods af en bette syg dreng ;)
Flotte LO'er allesammen, men især "superbror" og "Flotte Felix" synes jeg er helt skønne - og dejligt med al den tekst du har med :)

Marianne sagde ...

Hold da fast - du har fået lavet meget på trods af lille syg trold :) Synes det er fedt, at du gad at lege med - og du har fået nogle skønne og meget forskellige LOs ud af det :) Er simpelthen helt vild med den måde at bruge knapper på :) Synes, at det er vildt fedt, at du ofte scrapper S/H-billeder - det er jeg ikke så god til :)

Ann sagde ...

Wow, de er alle super gode! Og ikke mindst rigtig flotte. Kan slet ikke vælge en favorit, men synes den med Tjalfe der læser er rigtig god!
Imponerende at du havde overskud til det, godt gået ;)