mandag den 4. april 2011

Hvor heldig....


....har man lov at være??

Ja jeg har i hvert fald været lidt heldig i Marts måned. Det er ingen hemmelighed at jeg er en flittig bruge af de to danske forums Scrapsisters og The Scrap Cat, og jeg nyder jo bare den forskellighed de to forums byder på, for ikke at snakke om inspiration, søde mennesker, hygge og selvfølgelig udfordringer.


I marts var der temaaften på TSC, hvor der skulle laves kort til Cancerkort og OSH - det var nogle gode udfordringer Ragna og Marianne bød på og i kombination med månedens Tema, at få brugt sine stempler, var der jo masser af inspiration. Så jeg fik lavet et par kort, og var så heldig at vinde et gavekort til Kreative Fornemmelser - gavekortet modtog jeg med posten fredag og senere samme aften var det også brugt, så nu glæder jeg mig til at pakken dumper ind af brevprækken i løbet af ugen. Jeg skal nok vise hvad jeg har shoppet senere :-)


På Scrapsisters blev der afhold banko - det er SÅ sjovt og mega hyggeligt. Det fungerer på den måde at tallene er byttet ud med scrapord, og "laver" man sådan set sin egen plade ud fra en Liste Heidi har lagt online. Ens plade sender man så til Heidi, så hun kan kontrollere den, hvis man får banko. Jeg var så heldig at vinde på en række i marts, og har lige i fredags/lørdags modtaget disse supre lækre papirer fra Riddersholm Design. Jeg havde et par dage forinden været inde og kigge på hendes hjemmeside, og havde overvejet at købe nogle af de bånd hun har, men se lige hvad der var med i pakken....de er så fede.


Det var faktisk lige hvad jeg manglede, da jeg skal igang med et LO med billeder af Felixs hænder og fødder, i kontrast med mine, så man rigtig kan se hvor små de har været - jeg havde tænkt mig at der skulle være noget vintage over det, men havde ikke rigtig noget papir jeg kunne bruge dertil synes jeg, så det er jo bare super at jeg vandt lidt af det dejlige papir - nu mangler jeg bare den der super gode ide til resten af LO'et og eventuelt en skitse der bare er perfekt.


Tror faktisk at det lo bliver lidt svært, for jeg ved ca hvad stil jeg vil bruge, men er ved at køre det op til at hver eneste detalje skal være helt perfekt, og er bange for at lave noget, som jeg ikke bliver tilfreds med....pokkers til præstationsangst...tror det er en af de første gange jeg prøver det omkring scrap, men mon ikke lyset åbenbarer sig når jeg sidder med pyntekassen i skødet og roder efter de helt rigtige ting!?

Rigtig god forårs dag til jer alle

4 kommentarer:

Thanni sagde ...

Jo- man har lov til at være heldig ind imellem..og du har da været det så rigeligt ;D
Hvor er det noget fint papir du har købt - glæder mig til at se hvad du får lavet med det :)

aka sagde ...

Ja, du har sandelig været heldig. Og det er bare så dejligt, når det kører på den måde.
Og det lyder som lækre ting i vente og det der er på foto, er i hvert tilfælde spændende.

Jeg har også prøvet at have vilde ideer og planer om et helt specielt layout - og INTET kan blive godt nok.....og så ender det bare med noget helt andet...
Det bliver sjovt at se dit hand-layout. Ideen er helt sikker god.

Vranda sagde ...

Tillykke med begge gevinsterne. Det er helt utrolig lækkert det nye papir fra Riddersholm Design. Det faldt ned i min kurv sidst jeg var hos unikscrap.. griner. Jeg glæder mig til at se hvad du har shoppet og hvordan dit lo med hænder og fødder ender ud :o)

rhh sagde ...

jeg er ikke misundelig - jeg er ikke misundelig ......
sikke nogle lækre ting du har vundet
og hvis du holder det niveau du plejer på dine lo så bliver billedet med jeres hænder (god ide) også rigtig godt