lørdag den 16. april 2011

Øjeblikke...!

Ahh...endelig er det påskeferie - godt nok går jeg jo herhjemme, men nu får vi jo en god uge, hvor den store dreng også er hjemme. Godt nok skal Teddy arbejde, men det betyder altså noget når der er en stribe helligdage, så vi kan nå at slappe lidt af allesammen. Også at jeg kan gøre nogle ting med Tjalfe, mens lillebror sover, som jeg ellers ikke kan nå - det glæder jeg mig til.


Jeg var sammen med et par søde veninder og scrappe i torsdags, det endte godt nok i en del snakken og ikke så meget scrap, men i aftes blev jeg færdigt med mit lo - det er til månedskitsen på TSC, i kombination med udfordringen om at bruge stof, filt, bånd, garn etc på sit lo.



Jeg har brugt stof til halvcirklerne øverst på lo'et og båndet er lige under billederne. Titlen er lavet ud fra en vejledning Marianne fra TSC har lavet som et alternativ til at købe titel-stickers ved KI Memories - de er jo også kun på engelsk, hvor jeg helst bruger en dansk titel.


Imens jeg ventede på at titlen til mit lo tørrede, fik jeg hurtigt smækket et kort sammen - der er brugt stof til æggene og faktisk er stoffet købt til at jeg skal prøve at beklæde et styropor æg med det, så jeg kan få lavet lidt påskepynt.

Påsken har faktisk aldrig sagt mig så meget, men nu hvor jeg jo går herhjemme er tiden der jo til at man kan gøre lidt ud af det, og jeg synes at det er lidt hyggeligt at man kan fejre forårets komme, ligesom man gør med julen, så tror jeg skal igang med at lave en masse påskepynt, så vi har noget til de næste par år.


Rigtig god påske til jer alle

5 kommentarer:

Thanni sagde ...

Hvor er det et super sødt LO du har lavet - og billederne er slet ikke til at stå for! :)
Super fed måde at lave titlen på - det ser rigtig godt ud!

aka sagde ...

Super layout og især den måde du har lavet titlen på er smart nytænkning. Skønnne fotos af jer. Jeg håber, I får en rigtig dejlig påske, og nyder de små.....og de skal jo også lære, at man har påskepynt...så bare igang med klippe-klistre.

Jannet sagde ...

Super skønt layout. Dejlige billeder.

Ann Katrine sagde ...

hvor er det et skønt LO

Marianne sagde ...

Super skønt Lo - og rigtig fed måde at bruge skitsen på :)
Dit kort er også bare SÅ flot!!