tirsdag den 12. april 2011

Kort nyt!

Jeg ved ikke helt hvad der sker for tiden, men jeg er stadig helt hooked på at lave en masse kort, faktisk så meget at jeg allerede har opdateret min ønskeseddel med masser af ting, til at kreere flere kort med. Så gæt hvad dette indlæg handler om...KORT!



Der er masser af udfordringer på forums lige for tiden, på TSC er temaet denne måned at bruge stof, bånd, tråd etc på sine lo's og kort. På det første kort her, er der brugt en stofblomst.





På dette kort er der syet tyl fast i siden af det mørk-mønstrede papir



Her har jeg klippet rådyret ud i stof


Scrapsisters fejrer deres fødselsdag denne måned, så der er masser af udfordringer der også, bla. en opgave med at bruge 5 stempler, så har da leget lidt med mine nye stempler fra kreative fornemmelser


Og her hed udfordringen ikke at bruge mønsterpapir - jeg har igen brugt et af de nye stempler købt ved kreative fornemmelser.



Så selvom yngstemand har ligget syg i nogle dage, har jeg kunnet liste mig til at tage 5 min her og 5 min der, så lidt scrap har jeg da fået lavet.

Faktisk er mit hænder & fødder lo også færdigt, men da den også er med i en konkurrence, skal jeg lige have svar på om jeg må vise det på bloggen også - men kan fortælle at jeg er blevet rigtig glad for det :-)


2 kommentarer:

Jannet sagde ...

Flotte kort. Jeeg kan vældig godt lide deet med uglen og den grønne bort.

Anne Bente sagde ...

åh... du milde såå nydelig, og så fin pyntet

klemmmm